12 Nisan 2013 Cuma

Peynirli Semizotu Salatası


Bu harika havaya ancak böyle renkli renkli bir salata yakışır diyerek hepinizi öpüyorum, seviyorum veee

musmutlu ,mis gibi bir hafta sonu diliyorum:)



Peynirli Semizotu Salatası İçin,
 
Malzemeler:

1 /2 demet Semizotu
1/3 demet roka
1/3 demet Maydanoz
1/3 demet Dereotu
1 dal yeşil soğan
8 Adet Cherry Domates
2 Adet Salatalık
2 yemek kaşığı mısır
Peynir
Kuru Soğan

Sos İçin;

Nar Ekşisi
Zeytinyağı
Limon Suyu
Tuz

Yapılışı:

Semizotunu yıkayıp yapraklarını zedelemeden elimizle koparıp servis kasesine alıyoruz.
Yıkanmış maydanozu, dereotunu, rokayı ince ince kıyıyoruz.Soğanı piyazlık doğruyoruz.
Domatesleri salatalıkları da doğrayıp,mısırı ekleyip sosumuzu hazırlayıp bütün malzemeyi harmanlıyoruz.Dilediğiniz peynir çeşidinden zar büyüklüğünden küpler doğrayıp salatamızı süsleyerek servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET OLSUN :)

4 yorum:

durme durme dedi ki...

Semizotu ne ara çıktı. Ben de soframa gelsin istiyorum. Lezzetli görünüyor salatanız. Elinize sağlık. Size de mutlu hafta sonları...

Dışavurum dedi ki...

Bayılırım semizotuna. Afiyet olsun Zeynepcim, harika görünüyor.

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.salata tam mevsime göre nefis olmuş.sevgiler.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Doğum yüzünden pazara da gidemiyorum hemen birilerine semizotu aldırmam lazım. görseli bile güzel. tadı kimbilir nasıldır :)

Sevgilerle